Saturday, August 05, 2006

Danmarkstur!

Ja ja folkens! e stond si eg har skreve nå. Har ferie å digg. Har hatt to å ei halv uke nå, å så har me ei igjen! Har egentli ikkje gjort nåke vetigt heila ferien, har jo fått drokke ein del øll! Å d e jo knallgodt! Så va me jo på Sommarfestivalen i Vikedal ein tur på Vestlandsfanden konsert! D va heilt konge-flonge. Folk dansa på bordene å seidelen blei svinga. Fekk litt sjokk då eg møtte litlasøsterå te ei jenta så eg gjekk i klasse med. Trodde ikkje fjortiser va så hypp på fanden, å at dei i d heila tatt komm inn!!!
Så fekk eg eit lite impulskjøp her ein dagen. iPod kontroller fra Clarion te cd- spelaren i bilen(1250,-) å iPod 60Gb..(4000,-) Blei lova at eg sko få menyane å sånt opp på skjermen.. digg me så mye musikk i bilen tenkte eg... Så når me va kommt him å sko montera detta så va jo selfølgeli dei spakane te å ta ut cd-spelaren me borte vekk... menne han Sjur e kje vanskelige å spør han, å snudde huset opp ned for å finne sine! Skrudde ned masse deksler i bilen for å få montert detta. Laga eit lite hol heilt bakerst i hanskerommet å tok ledningen inn dit. Menne itte å ha montert allt å sko prøva detta ut så blei d litt nedtur... D viste seg at iPod kontrolleren simulerte ein cd-veksler med 6 cd'er... så va den eine reservert til "all musikk" så fem cd'er på fem tusen låter blir litt drøyt... hehe.. Så då va d jo berre å demontere alt igjen å kjøre til byn igjen... Fekk heldigvis levert d tilbake! Puh!
Å så va me jo ein tur innom Etne marknaden i går.. I år så va d dårligt der inne, menne fant meg ei dritkule belte-spenna då! Ei sånn småstor som det sto "Got Beer?" på å så va "o"en kork-åpner! Den blei jo då testa nøye ut i går kveld til stor begeistring hos dei andre på festen! Å så måtte ein jo handla spekepølser då! Rødvins pølse og krydderpølse er årets fovoritter.. jaujau... Så då va d danmarkstur nå då! Reise i kveld med båten fra haugeby sammen me Leifen, Martin, Andreas å Audun. Ska ver nåken fleire me men eg vett ikkje kin :p Så nå sko eg egentligt pakka då :p Får vel stikka eg då...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home